26 Nisan 2013 Cuma

Kozmetik Günlüğüm

Geçen gün eşime gömlek almaya diye iki dk YKM ye uğradık. Tabi o girişi bilirsiniz Kemeraltı'ndaki dönerciler gibi " Nasıl yardımcı olabilirim?", "ürünlerimiz kampanyada" diye önünüzü kesen kozmetikçiler!! Onlara kim karşı koyabilir ki :)
 
Bikaç gündür aklımda BAKIMLISIN BAKIMLIYIM BAKIMLI'nın bi yazısında gördüğüm YVES ROCHER eye liner vardı. Hemen standına koştum istedim. Şansıma da indirimdeymiş.
 
 
Gerçekten çok güzel bi ürün. Anında kuruduğu için kesinlikle bulaşma yapmıyor. Ayrıca ucu o kadar güzel ve koyu ki gözlerimin içine kalem gibi de çekebiliyorum. Benim gözlerimde kalem kesinlikle durmuyor. Hemen dağılma akma yapıyor. Ama bu üründe böyle bişey olmadı.
 
Daha önce kardeşimin tavsiyesiyle essence gel eyeliner kullanıyordum (daha doğrusu kullanmaya çalışıyordum) ama likit olduğu için her yeri boyadım, fırçayla sürmeyi bi türlü beceremiyorum. Galiba ben eli kalem tutanlardanım :)
 
Ayrıca maskaram da bitmişti. Aslında L'oreal'in MEGA VOLUME COLLAGENE 24H maskarasından çok memnundum. Ama daha mucizevi bişeyler mutlaka vardır diye gittim bayanın da ballandıra ballandıra anlatmasıyla Maybelline the FALSIES in yeni çıkan FLARED maskarasını aldım.
 
 

 
 Fırçanın iki tarafı var. Biri düz- kirpiklerinizi uzatmak için, diğeri de kavisli- kanatlandırmak için.
Aslında dolgun ve koyu kirpikleri olanlar için çok güzel bir ürün ama benim gibi renksiz kirpikler için uzatıp kanatlandırmak yetmiyor maalesef :(

Ayrıca her bayanın makyaj çantasında olması gerektiğini düşündüğü Garnier Roll-on dan da bahsetmeden geçemiyciğim. Benim gibi gözlerinizin etrafının çok parlak olmasından hoşlanmıyor ama sağlıklı görünmesini istiyorsanız, bence kesinlikle harika bi ürün.


Bunu da bir türlü Gratis'ten başka bi yerde bulamıyorum.
I love Gratis :)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder