15 Nisan 2013 Pazartesi

BAŞLANGIÇ

Heveslendim..
Hatta kıskandım. Hem de çok :)
Kardeşimin oje merakı sayesinde girdiği keyifli blog dünyasından bahsediyorum..
Bu hafta sonu onun davetli olduğu "YENİ NESİL LPG İLE ZAYIFLIYORUZ" etkinliğine katıldım. Herkes enerjik herkes içten..  
Herkes bildiklerini birilerine anlatma hevesinde.
Alim olduklarından değil, paylaşma isteklerinden..
Evinde oturan da var, işten başını kaldıramayan da. Ama herkes bi şekilde biraraya gelmiş, hayattan keyif alma pesinde..
Özendim naapiim :) ben de daldım bu  denize. Hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun. :)


 

Girizgahi yaptıktan sonra, o kadar ince ve ilgili oldukları davetten bahsetmemek ayıp olur. 

Taylan Kümeli'nin anlatımında yeni nesil LPG tekniği hakkında bilgilendik.
Bu alet galiba bir mucize!! Yapamadığı yok maşallah.
Sıkılaştırma, selülit tedavisi ve incelme.. Hatta yüzdeki sarkıklara bile!!  
Yağ yakıcı bir çeşit masaj yapan son derece sağlıklı bir yöntem. 

Bir de yine ince düşünülmüş bir hediye paketleri oldu. 6 seanslık bir hediye çeki :)
Yaz da geliyor bekleyin bizi dar paça pantolonlaar, çiçekli şortlaaar ..

Bu arada hanımlar!! spor ve düzenli beslenme olmadan hiçbir insan icadı size yardım edemiyormuş. 

Düzenli beslenmede örnek alacağım kişi de yine aynı etkinlikte tanıştığım 38 kilo verip harika bir çıtır gibi gözüken ve pozitifliğine hayran kaldığım Melis Hasırcı Tezcan.
Zorlu bir bahar donemi beni bekliyor. Hele de bunları yazarken yediğim gözlemeyi de düşünürsek Allah yardımcım olsun 😄
 
 

3 yorum:

  1. Canımm hayırlı olsun çok sevindim ben de seninle tanıştığım için :) İyi ki gelmişsin o gün :)

    sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Blogun hayırlı, okuyucun bol olsun :) Tanıştığımıza çok memnun oldum ben de, yeniden görüşelim, uzun uzun sohbet edelim, bu arada yeni evlendiğini bilmiyordum, mutluluklar dilerim, sevginiz mutluluğunuz hiç bitmesin :))Öpüyorum çooookk, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. hayırlı uğurlu olsun Meryemcim
    Ne mutlu bize ki sana örnek olmuş özendirmişiz:) maksat paylaşmak boş boş güne gitmekten dedikodu yapmaktansa sanla ortamda daha çok kiişi ile bilgi deneyim paylaşmak faydalı olmak.
    Ben de seninle tanıştığıma çok memnun oldum

    YanıtlaSil