22 Mayıs 2013 Çarşamba

ŞŞimdi Rek-lam-lar..

Hiç bi zaman televizyonun karşısına geçip izleyebilen biri olmadım. Ama bu son dönemde evde olduğumdan arada açıyorum.
Ve en sevdiğim kısmı rek-lam-laarr.
Sosyal medyanın yükselişinin tv reklamlarında da bir devrim yarattığı düşüncesindeyim. Reklamlar artık çok daha interaktif, Markalar tüketiciyi de reklamın içine çekiyor, bir parçası haline getirmeye çalışıyor.
E tabi bu durumda doğallığın ve yaratıcılığın sınırlarını zorluyorlar. 

Son dönemdeki en beğendiğim reklam filmleri :

DOĞTAŞ

 
hahaha doğallığına bayıldım. Her izlediğimde gülüyorum bu reklama :)
 
KOROPLAST
 
 
Yaratıcı çözüm önerileri sunan reklamın bir de bulaşık makinesinde ıspanak yıkayanı var :) Ayrıca Koroplast Facebook sayfasından da değişik tüyolar aldım.
Mesela toz şekeri fırın kağıdının arasına serpip üstünde ütü gezdirince pudra şeker haline geliyormuş. Çok değişik.. Yine Facebook sayfasında "Mucide Kadınlar" diye bir de kampanyası var. Buluşunuzu gönderip yarışmaya katılıyorsunuz. Açıkçası benim de aklımda bir buluş var, zaman bulabilirsem bir video çekmeyi düşünüyorum :)
 
HARBİ BİRACILAR
 
 
Bu da çok güldüğüm reklamlardan :) Efes Pilsen'in "birada şeker var mı?" sorusuna açıklık getirdiği Harbi Biracılar kampanyası. Bu serinin bir çok reklam filmi var. Hepsi de birbirinden yaratıcı ve eğlenceli :)
 
ARTEMA
 
 
hahaha bir filmde Engin Günaydın varsa eğlenceli olmaz mı. Bu adamın duruşu bile suratımda kocaman bir gülümsemeye neden oluyor :)
 
 
Sizin de böyle keyifle izlediği yaratıcı reklamlar var mı??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder