1 Mayıs 2013 Çarşamba

İtiraf Ediyorum Vol. 2

İtiraf Ediyorum : Benim arzum kendim olmak demiştim ya!!
Kendimden devam ediyim :)

İtiraf ediyorum:
Umumi tuvaletlere girdiğimde aynalara tırnağımla dokunmadan edemiyorum.. :)



Bi ara bütün haberler tuvaletlerde gizli kamera skandallarıyla sallanmıştı ya. İşte bu kameraları genellikle aynaların arkalarına koyuyorlarmış.

O tip aynalarda gerçek görüntüyle yansıma arasındaki olması gereken boşluk olmuyor. Yani camın üzerine yapılmış bir tür tek taraflı kaplama yapılıyor.






İşte bu haberden sonra ben de paronayağa bağladım. Ne zaman bi tuvalete girsem aynayı parmaklıyorum:) Son zamanlarda farkettim ki artık sadece genel tuvaletlerde değil, mağazalarda soyunma kabinlerindeki, misafirlikte girdiğim tuvaletlerdeki aynaları bile parmaklamaya başladım. :)

Evde nakış yapan tek çalışan kadın ben değilim ondan emindim ama bu konuda bi tek ben miyim merak ediyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder